Edukacija „Sensorinė pasaka“

Dalyvaujant Tūkstantmečio mokyklų programoje, progimnazijoje įrengta sensorinė erdvė. Ugdymas multisensorinėje aplinkoje didina mokinių susidomėjimą, įsitraukimas į ugdymosi procesą tampa natūralus ir žaismingas. Sensoriniame kambaryje vyksta užsiėmimai ne tik mūsų progimnazijos, bet ir rajono mokyklų mokiniams. Jau sulaukėme svečių iš Jonavos Panerio pradinės mokyklos, Jonavos pradinės mokyklos, Jonavos rajono Bukonių mokyklos - daugiafunkcio centro. Mokiniai dalyvavo edukacijoje „Sensorinė pasaka“ ir klausė Ingos Narijauskaitės terapinės pasakos „Pelėda Drūlija ir diena NE“. Pasitelkus regėjimą, klausą, lytėjimą, kinestetinius pojūčius, mokiniai tapo pasakos dalyviais. Vieningai nusprendėme, kad pasaką galima ne tik išgirsti, bet ir paliesti, pamatyti, pasakoje galima žaisti. Po įtraukiančios veiklos sensoriniame kambaryje, kiekvienas sukūrė savo Pelėdą Drūliją. Diskutavome, kaip reikėtų elgtis, ištikus „dienai NE“. Taip mokėmės tinkamos emocijų raiškos. Tinkamai pritaikyta aplinka atliepė kiekvieno veiklos dalyvio poreikius ir užtikrino įsitraukimą į veiklas.

Kartu su Tūkstantmečio mokyklos

Tinklaveika

Finansuojama #NextGenationEU lėšomis. Programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas