Mokytojo padėjėjo vaidmuo ugdymo įstaigoje

Siekiant sėkmingos įtraukties, šiuolaikinė mokykla neįsivaizduojama ne tik be švietimo pagalbos mokiniui specialistų, bet ir mokytojo padėjėjų, kurie padeda užtikrinti visapusišką pagalbą individualių ugdymosi ypatumų turintiems mokiniams.

Augant mokytojų padėjėjų poreikiui ugdymo įstaigose, 2023 m. gegužės mėnesį Jonavos rajone atlikta apklausa „Mokytojo padėjėjo vaidmuo ugdymo įstaigoje". Apklausos tikslas - sužinoti ugdymo įstaigose dirbančių mokytojo padėjėjų požiūrį į savo darbo funkcijas, poreikį, vaidmenį mokykloje, patiriamas sėkmes ir sunkumus, motyvaciją dirbti bei ateities perspektyvas. Remiantis gautais duomenimis parengtas pranešimas „Mokytojo padėjėjo vaidmuo ugdymo įstaigoje".

Vykdant gerosios patirties sklaidą ir formuojant teigiamą požiūrį į mokytojo padėjėjo profesiją bei atkreipiant dėmesį į didėjantį jos poreikį ir kaitą, pranešimas pristatytas Jonavos rajono logopedų ir specialiųjų pedagogų metodinės grupės nariams; Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Nacionalinėje mokslinėje-praktinėje konferencijoje „Ugdymas ir švietimo pagalba įvairovei atviroje mokykloje: teoriniai požiūriai ir praktinės strategijos“; Respublikinėje metodinėje-praktinėje pradinių klasių mokytojų konferencijoje „Iššūkiai ir sėkmės istorijos gyvendinant atnaujintą ugdymo turinį  ir įtraukties principą pradinėse klasėse“.

Pranešimą galite rasti 

Kartu su Tūkstantmečio mokyklos

Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.

Tūkstantmečio mokyklų programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas