Mokymas bendradarbiaujant

Viena iš veiksmingų įtraukiosios mokyklos strategijų – mokymas bendradarbiaujant. Tai dviejų profesionalų bendra ugdymo veikla toje pačioje fizinėje erdvėje. Mokykloje ši strategija taikoma jau ne vienerius metus.

Logopedė Edita Ruckienė ir specialioji pedagogė Lina Zajankauskienė, bendradarbiaudamos su PUG ir 2d klasės mokytojomis, sekė sensorinę pasaką I. Narijauskienės „Pelėda Drūlija ir diena NE“. Pasakos apie pelėdą Drūliją – tai terapinės pasakos. Jos lavina vaizduotę ir atmintį, stiprina emocinį ir socialinį intelektą, spartina kalbos raidą, plečia žodyną. Vaikai susipažįsta su naujomis, nežinomomis situacijomis ir mokosi elgesio strategijų. Pasitelkiant pojūčius - regą, klausą, lytėjimą, kinestetiką, mokiniai suprato, kad pasaką galima ne tik išgirsti, bet ir pamatyti, paliesti. Kiekvienas pasigamino savo pelėdą Drūliją. Šią pasaką pasekėme ir mūsų draugams iš sutrikusio intelekto žmonių globos bendrijos „Jonavos viltis“ nariams.

2d klasės mokiniai ir bendrijos „Jonavos viltis“ nariai pasakos klausė mokyklos vidiniame kiemelyje, kuris buvo atnaujintas dalyvaujant „Tūkstantmečio mokyklų“ programoje.

Įtraukusis ugdymas Kartu su Tūkstantmečio mokyklos

Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.

Tūkstantmečio mokyklų programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra

Informaciją ir nuotraukas pateikė logopedė Edita Ruckienė ir specialioji pedagogė Lina Zajankauskienė

Nuotraukos:
Edita Ruckienė, Lina Zajankauskienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas