Jonavos Justino Vareikio progimnazija

Kviečiame susipažinti su Jonavos Justino Vareikio progimnazija     

Jonavos Justino Vareikio progimnazija yra mokykla.

Toliau, Jonavos Justino Vareikio progimnazija bus vadinama Progimnazija.

Ką mokiniai veikia Progimnazijoje?

Progimnazijoje mokiniai mokosi daug dalykų.

Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:

  • lietuvių kalbos,
  • matematikos,
  • biologijos,
  • istorijos,
  • muzikos,
  • dailės.

Dar mokiniai dalyvauja renginiuose, pavyzdžiui, sporto varžybose, projektuose.

Progimnazijoje mokiniai mokosi:

  • 1 klasėje
  • 2 klasėje
  • 3 klasėje
  • 4 klasėje
  • 5 klasėje
  • 6 klasėje
  • 7 klasėje
  • 8 klasėje

Koks yra Progimnazijos darbo laikas?

Progimnazija dirba šiomis dienomis:

  • pirmadienį,
  • antradienį,
  • trečiadienį,
  • ketvirtadienį,
  • penktadienį.

Progimnazija dirba nuo 8.00 valandos iki 18.00 valandos.

Kuo Progimnazija gali Jums padėti?

Jeigu Jūsų vaikas (globotinis) nori mokytis šioje Progimnazijoje, Progimnazija gali:

  • suteikti informaciją apie priėmimą į Progimnaziją,
  • paaiškinti mokymosi tvarką ir taisykles,
  • supažindinti su mokytojais ir specialistais,
  • pasiūlyti pagalbą vaikui (logopedo, socialinio pedagogo ir kt.),
  • atsakyti į Jūsų klausimus ir padėti spręsti problemas.

Kur galima sužinoti daugiau informacijos?

Daugiau apie Progimnaziją galite sužinoti internete.

Progimnazijos interneto svetainės adresas yra 

  • https://vareikioprogimnazija.lt/lt

Galite paskambinti telefonu. 

Progimnazijos telefono numeris yra 

Galite parašyti elektroninį laišką.

Elektroninis paštas yra 

Kokią informaciją rasite Progimnazijos interneto svetainėje?

Informacija Progimnazijos interneto svetainėje yra suskirstyta į skyrius.

Šiame tekste aprašomas svarbiausias skyrius. Interneto svetainėje yra skyrius Struktūra ir kontaktai.

Skyriuje struktūra ir kontaktai parašyta informacija apie Progimnazijos darbuotojus:

  • kokie yra darbuotojų vardai ir pavardės,
  • kokie yra darbuotojų telefono numeriai,
  • kokie yra darbuotojų elektroninio pašto adresai.

Koks yra Progimnazijos adresas?

Progimnazijos adresas yra

  • Chemikų g. 138, 55217 Jonava

Autoriai

  • Teksto originalą parengė direktoriaus pavaduotoja ugdymui ir svetainės administratorė.

Iliustracijų šaltiniai:


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba - ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos


  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
2. 08.55—09.40
  • 1. 08.00—08.45
  • 2. 08.55—09.40
  • 3. 10.00—10.45
  • 4. 11.05—11.50
  • 5. 12.15—13.00
  • 6. 13.10—13.55
  • 7. 14.05—14.50